Larry Scott Intermediate Mass-Training Routine

Larry Scott Intermediate Mass-Training Routine
Mar

V nedávnom príspevku sme sa zamerali na old-school 1940 hromadné získanie rutiny z bývalého pána America Alan Stephan, ktorý slúži ako skvelý úvod do tréningu celého tela a budovanie klasický Postava prirodzenou cestou.
Ale rovnako ako ktorékoľvek skrátil začiatočníka tréningu, taký plán môže trvať vám len tak ďaleko, a onedlho pokrok sa zastaví.
No, čo análny sex blbosť robiť teraz mám robiť?
Čo sa stalo so všetkými tými krásnymi zisky?

Možno je čas zavesiť svoj vstup do posilňovne vestu k dobrému, zaberajú ping pong, a začať citovať Hamlet je “Čo kus práce je muž” monológ na dievčatá na zapaľovače?
Seriem na to, že to nie je všetko o masívne svaly, mláďatá sú rovnako dojem vznešené karpálneho obratnosťou a existenciálny rétoriky, že jo?
Len spomaliť, dať Battenberg tortu dole, a nie hodiť uterák do ringu ešte nie.
Na základnej úrovni, aby postupujúcou, je potrebné, ako Greg Nuckols poukazuje v tomto vynikajúcom článku na Slovenskom, jednoducho trénovať vaše telo bude schopný zvládnuť a prispôsobiť sa viac stresu (pracovné kapacity).
To vám umožní trénovať tvrdšie a po dlhšiu dobu, čo znamená, že lepšie výsledky
Pri absolvovaní začínajúceho rutiny, jednoduchý spôsob, ako dosiahnuť väčšiu pracovnú kapacitu je zvýšiť objem, ako aj rad pohybu.
Pohybujúce sa od Alana Štefana rutina, alebo akejkoľvek inej veľkosti začiatočník a silový tréning, by mali byť komplexnejšie rutinné sledovaný, a v tomto príspevku sa budeme pozerať na vynikajúce “ďalší krok v celoplošnom programe od jedného z naozajstných superstars kulturistika je ,

Larry Scott

Larry Scott, “The Legend”, bol americký kulturista a back-to-back víťaz prvých dvoch titulov Mr. Olympia v rokoch 1965 a 1966.

Kombinuje očarujúce a priateľské vystupovanie s 20-palcový biceps, kolosálny deltový sval a obrovské pivný sud hrudi, Scott bol nesmierne populárny postavou, ktorý pomohol pozdvihnúť šport kulturistiky z kultovej činnosti k celosvetovému fenoménu.
Potom, čo odiš9iel neporazený od športu po jeho druhý titul Mr. Olympia, pokračoval popularizovať kulturistiku po celom svete, pracovať ako tréner v-demand a zhromažďovanie impozantný katalóg kníh, rozhovory a články z časopisov.

Rutina

Cez jeho neskoršieho úspechu, Scott bol notoricky známy hardgainer; keď začal výcvik v polovici 1950 bol 5’9 “sirota s veľmi úzkymi ramenami.
Ako človek sám odráža:
Sval neprišiel ku mne prirodzene, bol som jedným z tých 98 libier slabochov, ktorý bol motivovaný k použitiu kulturistický tréning sa dostať väčší.
Jeden z Larry najobľúbenejších rutín pre stavebné hmoty, keď začalo bolo nasledujúce rutina, full-telesné cvičenie, ktorá obsahuje jednu hlavnú cvičenia pre každú svalovú skupinu a značné množstvo objemu (približne šesť sád ôsmich opakovaniach pre každého cvičenia).
Napriek tomu
Scott že je “prvá generácia” steroid užívateľ v 60. rokoch, táto rutina je stále pevne zakorenená v vyskúšané a testované princípy pre-steroidov éry, a je ideálny pre stredne pokročilý kulturista, ktorý chce pilot na svalovej hmoty a telesnej hmotnosti prirodzene.
Je dôležité si uvedomiť, že aj keď Scott presunul k čiastkovému rutinné modelu neskôr v jeho kariére, keď Pozeral užívanie steroidov, postavil jeho základ prirodzene, rovnako ako Arnold Schwarzenegger, pomocou celoplošný rutiny trikrát týždenne.

Poznámky

Cvičenia frekvencie

Toto cvičenie by malo byť vykonané tri dni v týždni obdeň, takže za celý deň obnovy medzi každou reláciu.
Zotavenie

Je potrebné zamedziť akémukoľvek namáhavé kardio alebo činnosť počas dňa odpočinku, bráni zbytočnému vybíjanie rekuperačných síl tela a nasmerovanie optimálne prostriedky do rastu svalov.10
Snažte sa získať aspoň 8-9 hodín neprerušovaný spánok každú noc.

Nastavenie hlasitosti

Rutina je navrhnutý s stredne pokročilý kulturista na mysli, odtiaľ vysokej hlasitosti.
Ďalšie nováčik zdviháky pokusom o túto rutinu, ani nikoho nového do celého tela rutiny, by mal začať s dvoma alebo troma sadami na cvičenie a pridať ďalšiu sadu každý mesiac.

Opakovanie a progresie hmotnosť

U každého cvičenia, začať s váhou, ktoré môžete zdvihnúť, bez príliš veľa problémov pre predpísaný počet sád a opakovanie.
U každého cvičenia, ktoré môžete vykonávať maximálnu predpísaná opakovaní pre každú sadu, zvýšila hmotnosť o 2,5 kg / 5kg pre ďalší tréning.
Odporúčame vedenie školení log sledovať svoje váhy / opakovaniach u každého cvičenia.
Postupná progresie (progresívny preťaženie) je kľúčom tu – nespoliehajte len na svoju pamäť pamätať, čo ste urobili posledný tréning, aby to presné s knihou log a budete sa viac systematické a efektívny pri tréningu.
Zvyšok

Za cieľ minimalizovať intervaly odpočinku medzi sériami, pričom nie viac ako 60 sekúnd, alebo dostatok času pre váš tréningový partner dokončiť svoj set.
Scott dokončí ďalšiu sadu čo najskôr potom, čo predchádzajúci skupinu s cieľom udržať čo najviac krvi, ako je to možné vo svaloch a maximalizovať čerpadlo.
Intenzita

Všetci zástupcovia by mali byť vykonávané v hladkom a zámerné spôsobom, sústrediť sa na správnu techniku čo najviac maximalizovať “spáliť”.
Cvičenia

Ďalej len “bench press na krku”, viac sa bežne označuje ako “krku tlače” alebo “gilotínu tlače”, bol zvýhodnený ako Larry Scott a jeho tréningový partner, ďalej len “Iron Guru” Vince Gironda, cez štandardné bench press.
Údajne sa jednalo o jediný typ lavice lisovani11e Scott kedy urobil.
Ak chcete urobiť, nami
esto zníženia pruh bradavky, ako by ste v štandardnom bench press a vložte ju do ktorých horná časť hrudníka a krku stretávajú.
To vám umožní naozaj izolovať hornej časti hrudníka bez toho aby došlo k aktivácii ramená.
Úplné pokyny z doby železnej Guru sám možno nájsť tu.

Diéta

Larry Scott bol jedným z prvých kulturistov, aby sa hlási k zásadnú úlohu výživy v kulturistike, ako on pevne veril, že to bolo skutočné tajomstvo k budovaniu maximálnej svalovej hmoty a definície:
To je môj názor, že 75% z bitky vybudovať lepší telo je správnej výživy. Cvičenie a riadne odpočinok a spánok sú takisto veľmi dôležité, ale strava stavia svalového tkaniva pri cvičení stimuluje telo k rastu.
Rovnako ako Vince Gironda, Scott obhajoval s vysokým obsahom bielkovín strava s množstvom zdravých tukov a takmer bez akýchkoľvek sacharidov (nie viac ako 50 g denne).
Scott jedol veľa mäsa, rýb, mlieka a mliečnych výrobkov a vajec (hovädzie a tvarohom byť jeho obľúbené), niekoľko zeleninou a spotrebúvajú obrovské množstvo proteínový prášok (zmiešaný s mliekom a smotanou).
Čokoľvek z cukru alebo múky sa úplne vylúčiť (chlieb, koláče, torty, zákusky) a bolo zabránené ovocie / ovocné šťavy a iné high-carb potraviny (zemiaky, ryža, fazuľa, cestoviny, piva a ALE) rovnako.

Zhrnutie

Larry Scott Intermediate Mass-Training Rutinné je ideálny tréning pre všetkých stážistov, ktorí chcú absolvovať skrátený celoplošnom programu k niečomu s väčší objem / intenzita.
Je tiež vysoko odporúčané pre každého, kto bol rozdelený výcvik na niekoľko rokov a prežíva zažratý a / alebo nedostatok pokroku.
Ako Vince Gironda poukázal v rozhovore, “Larryho skutočné tajomstvo bola tvrdá práca”, as touto rutinou budete určite ísť všetci von, hrať viac ako 40 sád za reláciu a uvedenie celé telo cez zvonenie.
Nezabudnite získať čo najviac odpočinku a spánku na non-tréningových dní, ako je to možné, spotrebujú toľko high-proteín, low-carb potraviny, ako je to možné, a vaše telo nájdu to nemožné, aby zbaliť na impozantný svalovej hmoty a definície!

 

 

 

 

X