Larry Scott Intermediate Mass-Training Routine

V nedávnom príspevku sme sa zamerali na old-school 1940 hromadné získanie rutiny z bývalého pána America Alan Stephan, ktorý slúži ako skvelý úvod do tréningu celého tela a budovanie klasický Postava prirodzenou cestou.
Ale rovnako ako ktorékoľvek skrátil začiatočníka tréningu, taký plán môže trvať vám len tak ďaleko, a onedlho pokrok sa zastaví.

No, čo análny sex blbosť robiť teraz mám robiť?
Čo sa stalo so všetkými tými krásnymi zisky?

Možno je čas zavesiť svoj vstup do posilňovne vestu k dobrému, zaberajú ping pong, a začať citovať Hamlet je “Čo kus práce je muž” monológ na dievčatá na zapaľovače?
Seriem na to, že to nie je všetko o masívne svaly, mláďatá sú rovnako dojem vznešené karpálneho obratnosťou a existenciálny rétoriky, že jo?
Len spomaliť, dať Battenberg tortu dole, a nie hodiť uterák do ringu ešte nie.
Na základnej úrovni, aby postupujúcou, je potrebné, ako Greg Nuckols poukazuje v tomto vynikajúcom článku, jednoducho trénovať vaše telo bude schopný zvládnuť a prispôsobiť sa viac stresu (pracovné kapacity).
To vám umožní trénovať tvrdšie a po dlhšiu dobu, čo znamená, že lepšie výsledky
Pri absolvovaní začínajúceho rutiny, jednoduchý spôsob, ako dosiahnuť väčšiu pracovnú kapacitu je zvýšiť objem, ako aj rad pohybu.
Pohybujúce sa od Alana Štefana rutina, alebo akejkoľvek inej veľkosti začiatočník a silový tréning, by mali byť komplexnejšie rutinné sledovaný, a v tomto príspevku sa budeme pozerať na vynikajúce “ďalší krok v celoplošnom programe od jedného z naozajstných superstars kulturistika je ,

Larry Scott

Larry Scott, “The Legend”, bol americký kulturista a back-to-back víťaz prvých dvoch titulov Mr. Olympia v rokoch 1965 a 1966.

 

X